Namaku Aliff

hurm... camner la nk memulakan blog nie pon aku tak tau...

org buat blog.. aku pon nk wat.. hahah
tp bukan tue niat nyer.. just xde keje duk kat umah...
nk keje.. but.. xkompem ag dapat fly ag ke tak..
kl dpat nnt insyaAllah...
huhuhu..

tp kadang2.. ase kecik jek diri ni..
bukan sbb ape... sbb merayu utk fly..
kdg2 kl pikir... mmg malu nk wat rayuan..
ye la.. xlepas.. nk lbey2 lak.. huhuhu

ntah la...
sejak lepas dpt result yg xOK tue...
aku rase sgt berat ujian kali nie..
sepanjang hidup aku... xpenah ag dapat kegagalan.. maybe.. kali nie..
tuhan nk uji..

ape2 pon.. aku mengucapkan..
ribuan kesyukuran kerana tuhan bg aku ujian...
tanpa ujian nie..
aku xkan sedar yg aku ader ramai org yang betul2 sayang kan aku...
aku xkn sedar yg kawan2 aku amik berat ttg aku...
time kasih pade aimi, nasrul, anip, ufai,n sume la... nk ckp sume name kat sini...
ssh la kan.. hahhaa

dlm ati nie...
slalu jek nk nangis...
ye la.. org2 yg pada aku...
penting... a.k.a terlalu baik utk aku..
sume dah jauh n bakal jauh..

aimi(my gurl)... dah g US... nasrul (my best man) dah g US.. n anip(my best friend)... xlame ag akan p UK..
huhuh.. ape2 hal..

ape yg plg aku harapkan.. bukan lah utk diri sendiri..
sbb diri sendiri dah xlepas utk ke luar..
yg aku harapkan..
kawan2 yg aku sayangi sume jage diri elok2 di negara org.. hahhah

not lupe pade...
dak bilik aku... hahahha
AZIM... sowie la xdpt jumpe ko kat amsterdam...
SHAMMIL.. sowie gak xdpt teman ko tgk chelsea main..
JAYMIE... kite kat m`sia xmaksud.. kita gagal k??

last words..
i`ll always remember our best moment together..

Read Users' Comments (3)

3 Response to "Namaku Aliff"

  1. The Me, on September 3, 2009 at 11:24 AM said:

    if u need me..u cn find me bro..insya ALLAH..plg2 kurg ak dgr k0 st0ri2 kep..;D

  2. Anonymous, on January 18, 2010 at 8:06 AM said:

    sedey nye dear..
    jgn sdey2 k..
    i owez here 4 u...=)

  3. Rosz Syaz, on October 25, 2013 at 4:21 AM said:

    Rilek brader brader rilekkkk heee

Post a Comment