kerja di kala raya menjelma..

bosan....
xtau nk wat ape kat umah..
menunggu result yg xsure... hhuhuhuh...

dijadikan citer..
lepas aku blk smayang terawih..
perghh... aku g terawikh.. bek gak aku nie.. hahha
xsangke seyh... (padahal abih kene pakse dah)

tbe2 mak aku pggl...
angah...!!! ari jumaat nie ofis start..
blaja2 la tdo awal ek??
ofis start kul 8 pagi...

tajam giler perlian mak aku tu..
maklumlah anak die nie kan slalu bangun awai...
huhuhuh

lalu ditanya penuh sopan...
mak apekah pejabat yg bukak kul 8 pagi...

upe2nyer... inilah kerja aku xlame lagi....























nie name nyer kuih sampan ye adik2....





















ini pula dinamakan tart nenas ye kanak2






















dan ini lak almond london (walaupon xp london.. aku wat kuih die kot) gaggag

tujuan wat post nie...
kepada sesiapa nk order.. mai la order...

ggagaagga...
order..
bayar jgn lupe...
jgn xorder k??
kl xdapat bukan salah aku.. hahhaha

ape2 pon... pada yang xcaye aku wat mende2 alah nie...
hahhaa... maka bek korang p amik air semayang...
bace sekali lagi.. K?? hahhaha

p/s: gambo kat atas hnyelah hiasan.. kl nk tau yg ak nyer ag mengancam!!....

Read Users' Comments (9)

9 Response to "kerja di kala raya menjelma.."

  1. chaose.error, on September 3, 2009 at 8:25 AM said:

    halooooo.. testing komen2

  2. Anonymous, on September 3, 2009 at 8:30 AM said:

    halo.. testing komen

  3. aurox_3d, on September 3, 2009 at 8:31 AM said:

    gile baek aliff buat kueh...

    huhu...terharu beb

    tapi rugi r mak ko

    asal ko tolong je, mesti sebiji kuih ilang..

    confirm...hehehe

    da r bulan2 pose ni...ngeeeee

  4. HaNiF, on September 3, 2009 at 8:31 AM said:

    oi

  5. The Me, on September 3, 2009 at 10:49 AM said:

    cantek la ko lip..:D

  6. nurulnadiahmohamedfauzi, on September 3, 2009 at 5:54 PM said:

    alep = angah
    mcm x sesuai jer..
    hok3~
    klakar2..
    btw alep..
    xper2..
    aq caye ko buat kueh..
    eh..
    lg 1..
    akhrnyer..
    ko bngun awl..
    yeay untk alep..
    kih3~
    eh..
    tp..
    aq xdpt order..
    cz mak aq buat kueh smbil d bntu ank dara beliau ini..
    kui3~

  7. Anonymous, on September 4, 2009 at 2:00 AM said:

    ak nk oder,alep yg x kasik... =(

  8. chaose.error, on September 4, 2009 at 9:27 AM said:

    ceh.. :p nad mesti nk promote gak dr die.. tapaham.... huhuhu

    ye ke?? bukn tak kasi.. xreti anto jauh2.. huhuhu

  9. nurulnadiahmohamedfauzi, on September 5, 2009 at 12:53 AM said:

    promote diri tu pnting..
    hik3~

Post a Comment