Is there STILL or NO hope??

bila dipikir2 terasa sayu giler..
hahhaha...
ntah la...
rayuan yg aku wat kat KPM ritue.. masih takde jawapan..

kadang2 (selalu sebenarnye...)
pk pk... sedey n malu lak g wat rayuan aritue...
ye la.. miss tina dah sound awai2 dah *jgn ngadap muka aku kl xpass cut off point*
adoi... muke nie dah tebal dah...
but hopefully... rayuan tue capat2 la ada jawapan...
skunk nie dah tak pikir lepas ke tak..
just berharap... n terus berharap...

adeh... penantian tue menyiksakan...
arap2 dapat la jawapan tue secepat mungkin...
maybe dorang tgh mesyuarat waktu aku tulis nie..
ape yg boleh harapkan ialah.. dorang pertimbangkan rayuan aku tue..

n bukan aku jek.. hazira.. alin... n the others so that all can fly..
arap sesangat nk tgk sume kat UK...
huhuhu...

ape2 pon.. thanks pada kawan2 yg tolong bg support...
n sentiasa mendoakan kejayaan kita bersama..
huhuh..
miss our moment...
luv u guys...

Read Users' Comments (4)

4 Response to "Is there STILL or NO hope??"

  1. The Me, on September 3, 2009 at 10:50 AM said:

    aku stiase d0akan ko alipp.
    aku sayang kan k00...insya ALLAH buley nye
    yg pntgg..di mane2 kite brade..kne wat btol2
    btw,.,ak ase skrg ni..k0 kne brainwash aku..ak sgt ter0k skrg nih.

  2. Anonymous, on September 8, 2009 at 7:28 AM said:

    yo yo wassup dear~~~..
    nk kumen....
    heheheh...
    kuatkan smgt ye..dun give up...
    doa byk2..tawakal...redha...
    insyaAllah sume nye akn ok...
    rezki ade d mane2..
    msti ade yg lbih baik dr yg ni...
    dun worry yep??
    b eppy~~~~~
    luv ur smile...=)

  3. 'they call me : dindang', on September 16, 2009 at 11:20 PM said:

    oh
    touching nye aku baca~

    xpe lah.
    aku doa ko tabah ye alip
    have faith.
    rezeki smua org lain2. :D

  4. chaose.error, on October 1, 2009 at 5:16 AM said:

    thaks too all my friends.. weh.. follow la blog ak.. hahha

Post a Comment